vrijdag 16 september 2011

Hallo!
Ik ben terug in de bewoonde wereld waar ze internet hebben! Ik kan alvast zeggen dat het geweldig was! Morgen post ik een verslagje en wat foto's van de laatste 2 weken maar hier heb je nog de foto's van de laatste post!
En dan rest er mij nog 2 dagen om 'goodbye' te zeggen tegen iedereen!
Tot heel snel!



Zondag naar de mis geweest! Ambiance in de keet hoor!



Laatste week in Woodside...


Miche, een van mijn 'patientjes'

Inathi!

Mrs. Gool aan het koken voor het suikerfeest! Eten voor een heel leger!

Star de papegaai! Die echt kan praten! O.a. ' What's your problem?'

Suikerfeest!


Familiefoto!

Mrs. Gool en Zena, de kleindochter

Dochter Shoneez en Schoonzoon Mohammed met kids!

Oyama!


De 'kleintjes' afdeling

Gerrit, een van de weinige waar je echt mee kan praten!

Benjamin! Die 100000x per dag wegt: ' You're so special!'


De kinezaal

Nina

Johan, ook floppy-man genoemd! 




Lameez

Occupational therapy-zaal

Heidi

Ricardo

Kayla!

Eugene

Bianca

Ik, Helena en Siobhans op Signal Hill

Kaapstad vanop Signal Hill


Met een glaasje wijn!

Kaapstad by night!



Old Biscuit Mill, lekker lekker!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten